FAQ

Onderstaand vind je een overzicht van veelgestelde vragen over onze professionele schoonmaakartikelen. Mocht je een vraag hebben die je niet kunt terugvinden in onze veelgestelde vragen, verzoeken wij je vriendelijk om contact met ons op te nemen. Uiteraard zullen wij er alles aan doen om jouw vraag zo goed mogelijk te beantwoorden.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten worden berekend op basis van het totaalbedrag van je bestelling. Onder de € 50,- rekenen wij € 4,95 bezorgkosten.

Bestellingen boven de € 50,- worden gratis bezorgd.

Hoe kan ik betalen ?

Cleaning Academy maakt gebruik van het betaalplatform van Mollie.

Wij hebben hiervoor gekozen zodat je op een beveiligde manier kunt betalen.

iDEAL (betalen via internetbankieren voor Nederland). Met iDEAL kunnen mensen uit Nederland vertrouwd, veilig en gemakkelijk online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat je direct koppelt aan je internetbankier programma bij een online aankoop.

Maak je gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers dan kun je met iDEAL betalen.

Bankoverboeking Indien je geen gebruik kan of wilt maken van iDEAL dan kun je middels een Bankoverboeking eenvoudig geld overmaken.
Je betaalt via internetbankieren of middels een overschrijving. Houdt je bij het overmaken van je betaling rekening met een overboektijd van 1 tot 3 werkdagen.

Daarnaast kun je betalen via je Creditcard, Mister Cash en Sofort.

Hoe kan ik me aan- of afmelden voor de nieuwsbrief?

Opgeven of afmelden voor de nieuwsbrief kan door in te loggen op je account.

Ik kan niet meer inloggen.

Controleer eerst of u echt het juiste e-mailadres heeft ingevoerd. Als u hier zeker van bent en nog steeds niet kunt inloggen, neem dan contact met ons op. Dan kijken wij voor u verder in het systeem.

Wilt u op een ander adres laten bezorgen?

Tijdens het bestelproces kunt u kiezen voor ‘op een ander adres laten bezorgen’.

Binnen hoeveel dagen heb ik het pakket in huis?

Na ontvangst én betaling van je bestelling wordt deze binnen 1 tot 2 werkdagen verzonden.

Indien je besluit om middels overboeking jouw bestelling te betalen, dan kan het 1 tot 3

werkdagen duren voor wij je betaling ontvangen.

Bij ontvangst van jouw betaling krijg je per e-mail bericht en wordt jouw bestelling verzonden.

Wie bezorgt het pakket?

Wij werken samen met Packs, dit is een klantgerichte logistieke dienstverlener met een Benelux dekkend distributienetwerk welke ook op zaterdag levert.

Waarschijnlijk wordt jouw pakket geleverd door de koeriersdienst bij je in de omgeving. Dit kan UPS zijn, maar ook een kleine zelfstandige. Op aanvraag kunnen wij je altijd een track en trace code mailen.

Ik ben niet thuis, wat nu ?

Jammer, maar geen probleem het pakket wordt of bij je buren afgeleverd of wordt een dag later nog een keer aangeboden.

Voor beide acties krijg je een briefje in je brievenbus.

Kan ik de artikelen ook afhalen?

Natuurlijk, op afspraak kunt u de artikelen altijd in ’s-Gravendeel of Strijen afhalen.

Hoe kan ik klant worden bij Cleaning Academy

Klant worden bij Cleaning Academy is heel eenvoudig.
Als je voor het eerst een bestelling bij ons plaatst, kun je via de inlogpagina een persoonlijk account aanmaken.
En wilt u extra op de hoogte blijven van de nieuwste ontwikkelingen ? schrijft u zicht dan in voor onze nieuwsbrief.

Hoe kan ik klant worden bij Cleaning Academy?

Klant worden bij Cleaning Academy is heel eenvoudig.

Als u voor het eerst een bestelling bij ons plaatst, kunt u via de inlogpagina een persoonlijk account aanmaken.

En wilt u extra op de hoogte blijven van de nieuwste ontwikkelingen? Schrijft u zich dan in voor onze nieuwsbrief.

Kan er zonder account besteld worden?

Dit kan, vul je email adres in tijdens het bestelproces en druk op de button ‘zonder account bestellen’

Ik heb een kortingscode ontvangen, hoe gebruik ik deze ?

Deze code kun je in het afrekenproces invullen tijdens het bekijken van je winkelwagentje

Ik wil graag advies of extra informatie over de producten.

Geen probleem, u mag altijd bellen of een mail sturen.

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is doorgekomen?

Als je een bestelling plaatst, ontvang je direct een orderbevestiging via de e-mail. Hierin vindt je een overzicht van jouw bestelling.

Heb je deze niet (binnen een uur) ontvangen neem dan contact met ons op via het contactformulier of je mag natuurlijk ook altijd even bellen.

Wat is de status van mijn bestelling?

Via de bestelhistorie kunt u de status van de bestelling, betaling en levering zien. U moet hiervoor wel een account hebben.

Is er een minimum bestelbedrag?

NEE, wij hanteren geen minimum bestelbedrag.